انتخابات مظهر حماسه سیاسی نظام اسلامی

حماسه ای دیگر.......

راههای تحقق خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

2. پرشور و شعور بودن:

 در کنار حضور حداکثری مردم، حضور پر شور و شعور از ویژگی های دیگر حماسه سیاسی خواهد بود. حضور پرشور، یعنی اهمیت داشتن و بی تفاوت نبودن مردم بر سرنوشتشان و ایجاد فضایی مناسب برای انتخاب آگانه و در عین حال انتخابی همراه با شعور و از روی دقت و با توجه به عملکرد و رزومه هر یک از کاندیداها تا با انتخاب فرد اصلح گامی مهم در طول 4 سال تصدی وی بر قوه مجریه برداشته شود.

 

3. حضور همه سلایق دلبسته به نظام :

 از دیگر ویژگی های حضور حماسی در حماسه سیاسی یعنی انتخابات، حضور همه سلایق در انتخابات است، البته همه سلایقی که به نظام اسلامی و انقلاب و آرمان های امام و شهدا دلبسته اند، و به این امور اعتقاد دارند، و این امری واضح و مبرهن است. در هیچ جای دنیا از آمریکا گرفته تا اروپا و هر جای جهان هرگز به افرادی که قانون و کلیت و آرمان های آن نظام را قبول ندارند، اجازه ورود نخواهند داد. در کشور ما هم عقل حکم می کند که این انقلاب را که خون هزاران شهید برای آن ریخته شده است را دو دستی به نا اهلان و نامحرمان تحویل ندهیم.

به هر روی با نزدیک شدن به انتخابات و ضرورت حضور حماسی مردم در خلق حماسه ای جدید، بر ما فرض است که تمام تلاش خویش را انجام دهیم تا حضور حداکثری در

انتخابات را شاهد باشیم که این امر مظهر عزت و آبروی و اقتدار و اراده ملی و نماد مردم سالاری دینی نظام اسلامی در عرصه بین المللی خواهد بود.

 

منبع: بولتن نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 23:29 ] [ میترامالمیر ]

[ ]